Sunday, June 1, 2008

Lost My ZEN!! 「!紛失してしまいましたクリエイティブゼン!!!」

First thing of all! I lose my Creative Zen W 60 Gigs!! Im feeling terrible right now. I cant talk anymore, its ironic. I lost my Zen at my own house. Who would've been steal it from me? All i can say is.. poor to myself, after got hacked in my PW account, then this happens. Ive been on school exam and its pretty difficult, up until now.. But I still trying hard and trying to do my best (If so).


まず最初のすべての!私を失うマイクリエイティブゼン60ワットを貸してくれる!今すぐイム恐ろしい感じです。私できないトークもう、その皮肉だ。私は自分 の家禅を紛失してしまいました。 だれは私よりも盗むことですか?すべて私に言えることは..非常に悪いは自分自身の、私の週アカウントをハッキングした後は、入力し、この問題が発生し ます。私も学校の試験とそのかなり困難な場合、今まで..しかし、今でもしようとハードをやろうとしてマイベスト(もしそうなら)です。

1 comment:

Anonymous said...

so pitty...
:p